27 Aralık 2012 Perşembe

ilk mimim

yaşasın çok mutluyum bende mimlendim......
1.blog listende görmek istediklerin?
moda yaşam yemek ve kızıma yakın yaşta çocuk sahibi olanların bloglarını sabırsızlık içinde bekleyerek takip ediyorum günlük yaşam ve kombinler de hoşuma gidenler arasında
hoşlanmadığım blogları zaten takip etmemde blogdan  ziyade postlarda uzun uzun resimsiz yazılar ilgimi çekmiyor o yüzden bende öyle yapmamaya çalışıyorum
2.yeni yıl dileklerin?
yeni yılda ALLAH'dan dileklerim benimde herkes gibi klasik  kızımın ve benim hasta olduğumuz şu günlerde özellikle sağlık huzur mutluluk, ülkemiz üzerine oynanan oyunların ,dünyada yapılan eziyet haksızlıkların ve savaşların bitmesi
    blog aleminde yeni olduğum için kimseye çağrı yapmıyorum isteyen herkes cvplayabilir tekrarlara açığım::))) ayrıca beni mimleyen seymik.blogspot.com blogunun sahibesine de içten teşekkürler sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder