15 Kasım 2012 Perşembe

dubaiden kızıma gelenler

tek kelimeyle bayıldım genelde gelen hediyeleri ertesi günü beklemeden gider değitirir kendi zevkime göre bişeyler alırım  herşeyi beğenemiyorum ama bunu çok sevdim kızımada çok yakıştı  en kısa zamanda üzerinde kombinleyip paylaşırım
resmin altı hatalı oldu ama yinede yükledim buda spor bi tunik taytla çok hoş oldu

bunuda uçakta vermişler içindeki alt resimde
yazın iş dolayısıyla ailecek 2 seneliğine dubai'ye giden komşularımızdan geldi bugün elimize geçti ve sıcağı sıcağına yayınlamak istedim kendilerine burdan sonsuz teşekkürler...

4 yorum:

  1. çok güzeller...
    güle güle kullansın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorum okumak ne kadar güzel bi duyguymuş böyle:)))

      Sil
  2. ne güzel şeyler gelmiş. İyi günlerde giysin kızın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bu harika hoşgeldiniz ve yorumlarınız için teşekkürler

      Sil