19 Kasım 2012 Pazartesi

ravza ve kitaplar

ilk aldığım bikaç kitabın arasında renkler ve şekiller var yanındakinide nezaman aldığımı hatırlamıyorum bile
 ravza'ya kitap alma merakım 1 yaşında bile değilken başladı aldım sakladım halen almaya devam ediyorum tabikii  en son 1 hafta önce 365 etkinlik ve zeka geliştirici etkinlikler 1-2 yi aldım


 bu kitapları da ravza bana ALLAH'ı sormaya başlamıştı ona nasıl anlatabilirim derken buldum isimlerinden dolyı aldım ama ravza henüz küçük olduğu için okuduğum zaman pek ilgilenmedi  onun yaşına uygun değil ama ben çok etkilendim ileride çok işime yarayacak gibi duruyor

bu da benim tercihim ama sırasını bekliyor



en son aldığım ve ravza'nın elinden düşmeyenler bunlar
bunların dışında bir sürü hikaye ve masal kitaplarımız var .çoğu deneylerimize kaynak sağlayan ana okulu eğitim setimizi de geçen sene evde tamamladık(12 kitapçık ve 12 ekleriyle) bu sene de bildiğiniz üzere kursa başladı seneye de inş. ana okuluna başlayacağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder